Akadálymentes verzió MagyarMagyar EnglishEnglish Beállítás kezdőlapkéntBeállítás kezdőlapként  Kedvencek közéKedvencek közé  Oldal ajánlásaOldal ajánlása  OldaltérképOldaltérkép




Bankkártyás fizetési szolgáltató:CIB Bank Zrt.


Elfogadott kártyák:




Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni www.ob-ertesito.hu webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

www.ob-ertesito.hu üzemeltetőjének adatai


Cégnév:
Corpus Sanus Egészségügyi Szolgáltató Betéti Társaság

Székhely: 4025 Debrecen, Nyugati u. 5-7.

Adószám: 20175272-2-09

Cégjegyzék szám: 09-06-007936

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Hajdú Bihar Megyei Cégbíróság

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus elérhetőség: praxisrendelo@praxisrendelo.hu

Telefonos elérhetőség: +36 30 995 7173

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A www.ob-ertesito.hu oldalon megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Lakossági csomag

(Házi)orvosi csomag

Munkáltatói csomag

Üzemorvosi csomag

Utazási tanácsadás

A www.ob-ertesito.hu oldalon feltüntetett árak minden esetben bruttó árak és 25%-os ÁFÁ-t tartalmaznak.

Rendelési információ


A vásárlás csak regisztrációval lehetséges, amelyet a regisztrációs oldalon lehet elvégezni. Sikeres regisztrációt követően bejelentkezve lehet a szolgáltatásokat kiválasztani és megrendelni.


A megrendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozás csak munkanapokon történik 16:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben a regisztrációnál megadott e-mail címen visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A szolgáltatás vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül sor az összeg küldőjének részére.


Rendelés menete

1. Helyezze a kiválasztott szolgáltatást a kosárba, majd kattintson a Kosárba gombra.

2. Amennyiben szeretne további szolgáltatást a kosárba helyezni, nyomja meg a „Termékek” gombot. Ha nem szeretne további szolgáltatásokat vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt szolgáltatás darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát.

3. Megrendelés. A „Megrendelés lezárása” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. 

4. A megrendelés lezárása után megrendeléséről visszaigzazoló e-mailt kap.

5. Azt követően, hogy az Ön megrendelését a rendszeradminisztrátor jóváhagyta újabb e-mailt kap, amely további információkat és megrendelésazonosítóját tartalmazza.

6. Az e-mailben megkapott linkre kattintva és a levélben megkapott megrendelésazonosítóját megadva van lehetősége a megrendelés véglegesítésére  és a fizetési tranzakció elindítására.

Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára a szolgáltatás. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania.

Amennyiben a regisztrációnál pontatlan e-mail címet vagy telefonszámot ad meg, akkor maga a regisztrációs folyamat is meghiúsulhat, valamint a megrendeléssel kapcsolatban a kapcsolatfelvétel nehézségekbe ütközhet.

Rendszerünk 72 órán belül visszaigazolja az Ön rendelését, így ha ezen időintervallumon belül nem kapna elektronikus tájékoztatást, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a 06-30/9957-173-os telefonszámon, ahol a rendelésével kapcsolatosan további felvilágosítást kaphat.

A megadott adatokat bármikor módosíthatja, a Személyes adatok menüpont alatt tudja elvégzi a szükséges módosításokat.

A megrendelt termék vagy szolgáltatás díjának fizetésének módja

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

www.ob-ertesito.hu oldal webáruházában az alábbi fizetési módok közül választhat:

  1. Online bankkártyás fizetés

Online bankkártyás fizetésnél a www.ob-ertesito.hu webáruház rendszere a CIB Közép-Európai Bank ZRt. online bankkártyás fizetési alkalmazását használja. Amennyiben további kérdése vagy észrevétele lenne a bankkártyás tranzakcióval kapcsolatosan, kérjük, érdeklődjön a CIB Bank ZRt. központi (1027 Budapest, Medve u. 4-14. tel: 06-1 423-100), vagy Önhöz legközelebbi fiókjában.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!


Garancia

Termékekre gyártótól függően 6 hónap garanciát vállalunk. A garanciális feltételeket a 151/2003. (IX.22.) Kormány rendelet tartalmazza, melyet itt talál meg.


Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt szolgáltatás használatba vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Hivatkozott rendelet további részleteit megtekintheti itt.


Elállási jog gyakorlásának menete


Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén elektronikusan, vagy telefonon.

A szolgáltatástól történő elállást követő harminc napon belül a Corpus Sanus Egészségügyi Alapellátó Betéti Társaság a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a szolgáltatás vételárát.

Adatkezelés

A webáruház használata során a Corpus Sanus Egészségügyi Alapellátó Betéti Társaság részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára. 

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). 

Ezen adatokat a Corpus Sanus Egészségügyi Alapellátó Betéti Társaság kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. 

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Corpus Sanus Egészségügyi Alapellátó Betéti Társaság megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Corpus Sanus Egészségügyi Alapellátó Betéti Társaság bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. 

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az praxisrendelo@praxisrendelo.hu e-mail címen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók (törvény szövege elérhető itt)

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Corpus Sanus Egészségügyi Alapellátó Betéti Társaság általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

GY.I.K. | Médiaajánlat |  RSS
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap Társfinanszírozásával valósul meg. E-szolgáltatási és ügyviteli orvosinformációs rendszer. A portál lehetőséget teremt a páciens és háziorvosa (kezelőorvosa) közötti hatékony, elektronikus kapcsolattartásra. Támogatás összege: 5 600 000 Ft. Nemzeti Fejlesztési Ügynökség www.nfu.hu - Irányító Hatóság - Közreműködő Szervezet www.magzrt.hu

2009 www.ob-ertesito.hu © Minden jog fenntartva!